Nog een paar dagen - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Dorien Geertsema - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Dorien Geertsema - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

07 Augustus 2010 | Indonesië, Batavia

Hallo Iedereen,

weer bedankt voor alle reacties, heel erg leuk om het allemaal te lezen!!

de lessen op school heb ik gister allemaal afgerond, we hebben met alle klassen een doorloop gedaan voor de opening maandag.
zoals jullie op het filmpje hebben kunnen zien zing ik met de junior class het lied van nick en simon: Pak maar mijn hand.
het is zo leuk om te zien hoe snel ze de nederlandse taal oppikken. in een half uur hebben ze het refrein geleerd, echt super knap.

ook hebben we last gehad van een kleine aardbeving!! Manado schijnt het ergste geraakt te zijn, hier viel het wel mee, al waren Celine en ik best geschrokken.

Vandaag zouden we met de boot van Paul de zee op gaan, maar het regende helaas. dus is ons uitje niet doorgegaan.
we zijn naar huis gegaan en zijn maar weer in bed gekropen.

nog 7 dagen en we zijn weer thuis!! het is heel gek allemaal, het gaat nu ineens zo snel. te snel eigenlijk. het voelt alsof we hier nog maar een week zijn. maar toch is het ook wel weer lekker om naar huis te gaan. je mist wel de kleine dingen zoals het eten, de douche en toilet. dat is 1 ding dat ik hier niet zal missen, de kinderen ga ik wel enorm missen. het is een gek idee dat ik ze nooit meer zie. dit is nu de 2e keer dat ik hier ben en met ze leuke dingen doe, het is een raar idee dat ik ze niet meer zie. maar ik ga er nog een aantal super leuke dagen van maken en ik ga echt genieten van alle kids!! straks gaan we gezellig met ze dansen en morgen hebben we de droomshow, waar ik enorm zin in heb!!

Heel veel liefs,

Dorien


www.amurang.nl
www.youtube.nl/geesie3

  • 07 Augustus 2010 - 15:22

    Wiets:

    Lieve drien!

    WAt weer een mooi verhaal en dat brengt me in herrinnering weer terug bij het aankomende afscheid van vorig jaar en hoe verschrikkelijk dat was! het is gewoon zo'n moeilijk moment maar bedenk goed dat jullie bij elkaar in het hart zitten ingesloten... de kids bij jou en jij bij hen! en dat is een mooie gedachte! al maakt het op het moment van afscheid geen zak uit want dan is et alleen maar k*t!

    Ik vind het erg mooi om al jullie verhalen en filmpjes te volgen... maar et doet me ook veel... vaak zit ik met tranen in me ogen achter de comp.. en baal ik dat ik er neit ben! maar ik ben zo blij om te zien dat jullie er weer wat van maken met z'n allen dat jullie wederom een onvergetelijke indruk achterlaten! daar ben ik jullie dank baar voor! juist omdat ik dit jaar niet mijn steentje kan bij dragen

    Nou geniet volop de komende dagen!!

    ik denk aan jullie

    xxx

  • 07 Augustus 2010 - 15:38

    Mama:

    Hoi Lieverd, wat weer een mooi verhaal, en wat indrukwekkend hoe jullie daar bezig zijn met de kinderen, en wat zullen zij jullie straks missen.Het is uit het oog, maar zeker niet uit het hart. Jullie laten daar zoveel goeds van jullie zelf achter. Het besef dat ze door jullie lessen meer zelfvertrouwen krijgen, wat zeker voor hun toekomst erg belangrijk is.
    En dan zondag de droomshow, waar iedereen zo hard aan gewerkt heeft, wat zal dat een geweldige happening worden, en dan maandag de opening van de nieuwe school, dat moet voor de kinderen ook geweldig zijn, dat ze daar straks les kunnen krijgen.Meid, geniet er nog maar even goed van de laatste dagen dat je met de kinderen daar bent, en we zien ernaar uit om je volgende week weer te zien en al je verhalen te horen, en de foto's te zien.

    Dikke kus mama, papa en GJ.

  • 07 Augustus 2010 - 16:52

    Ritsko:

    Hé Dorien, ik zit je nu op de hielen. Ben in Manado. Hoop toch niet dat er naschokken zijn. Dat je iedereen vreselijk zult missen is een goed teken. Besef dat de kinderen nooit uit je hart verdwijnen. Probeer via Facebook contact te houden, da's ook goed voor hun Engels.
    Nou nachtje slapen en dan ben ik bij jullie.

    grtjes Ritsko

  • 07 Augustus 2010 - 21:02

    De Snoekies:

    Hallo Dorien.
    Het is leuk om te lezen dat je het leuk hebt en dat je al bijna heimwee krijgt van de kinderen daar, terwijl je nog bij ze bent. Oma heeft bij ons je filmpjes gezien en ze vond ze schitterend. Geniet er nog maar van.

    De Snoekies en Oma.

  • 08 Augustus 2010 - 11:46

    Van 't Rietjes:

    Hoi Dorien,
    Leuk weer van en over jou te lezen. Geniet nog van de dagen dat je daar bent. Veel plezier morgen met de opening maak er maar een mooi feest van (jou wel toevertrouwd ..).
    Sterkte met het afscheid en een goede terugreis gewenst.
    Tot ziens en groetjes,
    Lammert en Ankie van 't Riet

  • 09 Augustus 2010 - 17:11

    Jane :

    Tsja, ik kan me voorstellen dat het een vervelend gevoel geeft nu het einde definitief nadert. Watse belde me na de Bonte avond. Hij vond het een geweldige avond en was nog diep onder de indruk en vol emotie. Het is zo goed om daar te zijn.

  • 09 Augustus 2010 - 20:20

    Jorinda:

    Hey topper!

    heb alles even gelezen zoals ik lees heb je supper naar je zin, leuk man!:D Top

    Oei je had zeker nog nooit aarbeving mee gemaakt of wel??
    Wel klote is dat!

    Leuk dat je het naar je zin hebt gelukkig!

    Ik zie de foto wel en hoor de stories wel!

    Dikke kus van je ex- bufje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Weer naar Indonesië

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

no i have a muskito in my eye, i don't cry

07 Augustus 2010

Nog een paar dagen

02 Augustus 2010

1e week weer voorbij

26 Juli 2010

Bacteriele infectie

24 Juli 2010

Warm welkom in Amurang
Dorien

Actief sinds 21 Juli 2009
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 28252

Voorgaande reizen:

22 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

Weer naar Indonesië

23 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

mijn reis naar indonesië

Landen bezocht: