Warm welkom in Amurang - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Dorien Geertsema - WaarBenJij.nu Warm welkom in Amurang - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Dorien Geertsema - WaarBenJij.nu

Warm welkom in Amurang

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

24 Juli 2010 | Indonesië, Batavia

Hallo allemaal,

bedankt voor alle lieve berichtjes!!

gister avond zijn we aangekomen in Amurang.
op het vliegveld werden we opgewacht door sister pauline en max, het was zo'n leuk onthaal.

de reis vanaf Manado verliep wat stroef, na het landen werd ik heel erg misselijk, in het vliegtuig hadden we heel erg last van turbulentie, en dat was wat mij zo misselijk maakte.

toen we naar Amurang reden werd het alleen maar erger en moesten we onderweg stoppen omdat ik over moest geven.
niet echt een goed begin dus!
maar toen we in Amurang kwamen was alles weer goed.

we werder vrolijk door de kinderen opgevangen.
ze waren zo blij om ons te zien, en ik was heel blij om hun weer te zien!!na iedereen begroet te hebben zijn we wat gaan eten hebben we een spelletje koe handel gedaan en daarna naar bed. HEERLIJK, die rust hadden we echt even nodig!

vanochtend zijn we naar school geweest om onze plannen voor komende weken te bespreken.
ze waren nog druk bezig met de bouw van de nieuwe school lokalen, HEEL ERG MOOI!! wat hebben zij goed hun best gedaan.

tussen de middag stond het eten voor ons klaar, een eiersoep met kleine eieren erin(bah) lekkere boontjes en stokjes met varkens vlees en overheerlijke ananas.

het heeft vandaag al best veel geregent, wel lekker verkoelend maar daarna wordt het weer snik heet!

ik ga nu snel een sim kaart halen om even met mijn lieve familie en vriend te bellen.

tot snel!

Liefs en een kus vanuit het warme Amurang

• 24 Juli 2010 - 09:49

Papa En Mama:

Hoi Dorien, leuk om je berichten weer te lezen. Volgens ons is de ontmoeting met de kinderen, sister Pauline en Max voor jou wel weer heel bijzonder. Hebben ze jou gemist, heel veel plezier en we wachten jou telefoontje wel af.

Kus mama en papa

• 24 Juli 2010 - 10:46

Ritsko:

Je zit er weer middenin. Mooi die herkenning nu je voor het 2e jr komt. Kom gauw met een fotootje van jullie vieren voor op amurang.nl (kun je die url ook vermelden aan eind van je blogs?)Op onze homepage staan inmiddels de links naar jullie mooie verhalen. Veel inspiratie en plezier.
    grtjes Ritsko

• 25 Juli 2010 - 15:27

Harma En Hilko:

hallo Dorien

Wat leuk dat je weer geniet na het weerzien van de kinderen en het in aanbouw zijn van de school. Wij wensen je veel plezier daar en geniet er van.
    Groetjes van de Snoekjes.