Nog even en dan is het zo ver! - Reisverslag uit Grijpskerk, Nederland van Dorien Geertsema - WaarBenJij.nu Nog even en dan is het zo ver! - Reisverslag uit Grijpskerk, Nederland van Dorien Geertsema - WaarBenJij.nu

Nog even en dan is het zo ver!

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

21 Juli 2010 | Nederland, Grijpskerk

Hee Allemaal,

nog even en het is dan eindelijk zo ver, ik ga voor de 2e keer naar Indonesië.

ik moet zeggen dat ik het nog niet helemaal besef dat ik weer naar Amurang ga, maar als ik morgen om 12 uur in het vliegtuig zit dringt het vast beter tot me door.

Ik heb er weer super veel zin in. ik weet waar ik heen ga en dat is een enorme geruststelling. ik kijk uit om na een jaar alle jongeren uit het tehuis te zien en vast te houden!

ik hou jullie op de hoogte hoe het gaat en wat we allemaal doen.

Liefs Dorien

  • 21 Juli 2010 - 18:51

    Christa:

    Your’e attention please, all passengers for flight SQ0323, destination Amurang, immediately your bording gate nr ##
    Tot morgen!

  • 22 Juli 2010 - 17:07

    Wietske:

    Jullie zitten nu heerlijk in et vliegtuig..... filmpje te kijken, toblorone te eten..... en ik zit thuis wensen dat ik nu in het zelfde vliegtuig zou zitten.... maar des al niet te in wens ik je een geweldige tijd toe!!

    Geniet volop! en doe iedereen een dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Grijpskerk

Weer naar Indonesië

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

no i have a muskito in my eye, i don't cry

07 Augustus 2010

Nog een paar dagen

02 Augustus 2010

1e week weer voorbij

26 Juli 2010

Bacteriele infectie

24 Juli 2010

Warm welkom in Amurang
Dorien

Actief sinds 21 Juli 2009
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 28300

Voorgaande reizen:

22 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

Weer naar Indonesië

23 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

mijn reis naar indonesië

Landen bezocht: