Nog even en dan is het zo ver! - Reisverslag uit Grijpskerk, Nederland van Dorien Geertsema - WaarBenJij.nu Nog even en dan is het zo ver! - Reisverslag uit Grijpskerk, Nederland van Dorien Geertsema - WaarBenJij.nu

Nog even en dan is het zo ver!

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

21 Juli 2010 | Nederland, Grijpskerk

Hee Allemaal,

nog even en het is dan eindelijk zo ver, ik ga voor de 2e keer naar Indonesië.

ik moet zeggen dat ik het nog niet helemaal besef dat ik weer naar Amurang ga, maar als ik morgen om 12 uur in het vliegtuig zit dringt het vast beter tot me door.

Ik heb er weer super veel zin in. ik weet waar ik heen ga en dat is een enorme geruststelling. ik kijk uit om na een jaar alle jongeren uit het tehuis te zien en vast te houden!

ik hou jullie op de hoogte hoe het gaat en wat we allemaal doen.

Liefs Dorien

• 21 Juli 2010 - 18:51

Christa:

Your’e attention please, all passengers for flight SQ0323, destination Amurang, immediately your bording gate nr ##
    Tot morgen!

• 22 Juli 2010 - 17:07

Wietske:

Jullie zitten nu heerlijk in et vliegtuig..... filmpje te kijken, toblorone te eten..... en ik zit thuis wensen dat ik nu in het zelfde vliegtuig zou zitten.... maar des al niet te in wens ik je een geweldige tijd toe!!

Geniet volop! en doe iedereen een dikke knuffel