nog 34 uur en dan is het zo ver!! - Reisverslag uit Grijpskerk, Nederland van Dorien Geertsema - WaarBenJij.nu nog 34 uur en dan is het zo ver!! - Reisverslag uit Grijpskerk, Nederland van Dorien Geertsema - WaarBenJij.nu

nog 34 uur en dan is het zo ver!!

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

22 Juli 2009 | Nederland, Grijpskerk

Hallo allemaal,

ik ga niet voor een lange tijd weg, maar toch lijkt dit me een goede manier om iedereen te laten weten wat ik doe en hoe het gaat.

nog 34 uur en ik vertrek naar Indonesië. het lijkt me echt een super mooi land. ik heb van Wietske, Anne en Gerard zo veel mooie verhalen gehoord, het voelt inmiddels of ik er al ben geweest door de verhalen en foto's. ik ben zelf wel benieuwd hoe het er nou eigenlijk uitziet, en hoe de mensen zijn.

ik kan nu van spanning nog niet slapen, heb er zo veel zin in.de afgelopen maanden zijn zo snel gegaan.

wietske en anne zitten er nu al bijna 2 weken. ze zijn druk bezig met de lessen en van wat ik weet gaat alles goed. komende weken worden super. we gaan met z'n 5en les geven op school en de kinderen in het weeshuis workshops geven in koorzang, kleding maken en ontwerpen, dans, zang, muziek, gebarentaal en waarschijnlijk een middag met oud hollandse spellen!!

ik hoop dat jullie mijn berichten zullen lezen, en als het kan, laat maar een berichtje achter(A)

ik laat wel weer wat van me horen vanuit Indonesië

Heel veel liefs Dorien


  • 22 Juli 2009 - 08:08

    Irene:

    Het wordt vast super!! Geniet er van!

    Liefs Irene.

  • 22 Juli 2009 - 17:23

    Melissa:

    Meisje,

    echt onwijs veel plezier daar, ik weet dat je het te gek gaat vinden. ik kan niet wachten om je mooie verhalen te horen en je foto's te zien ! Ik zie jou weer over drie week.

    Geniet ervan !

    Dikke kus, melissa

  • 23 Juli 2009 - 20:06

    Papa En Mama:

    He Dorien, geniet van de reis vanochtend tijdens het uitzwaaien zagen wij hoe enthousiast je was en dat je deze reis ziet als een uitdaging. Maak er leuke weken van en we zullen je reis volgen. liefs van ons.

  • 24 Juli 2009 - 18:11

    Karlijn:

    egt heel veel plezier in indonesie! geniet er van.

    dikke kus

  • 24 Juli 2009 - 20:46

    Jan Veenstra:

    Hallo Dorien. Via de website van de kerk kan men jouw nu ook volgen. Heel veel plezier en succes met jouw werk daar.

  • 27 Juli 2009 - 20:06

    Dirk Jan:

    hele lieve Dorien
    leuk dat je zo'n website heb gemaakt, dan weten wij waar je bent en hoe je het daar hebt.

    liefs fam. Postma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Grijpskerk

Dorien

Actief sinds 21 Juli 2009
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 28297

Voorgaande reizen:

22 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

Weer naar Indonesië

23 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

mijn reis naar indonesië

Landen bezocht: