Alweer thuis. - Reisverslag uit Grijpskerk, Nederland van Dorien Geertsema - WaarBenJij.nu Alweer thuis. - Reisverslag uit Grijpskerk, Nederland van Dorien Geertsema - WaarBenJij.nu

Alweer thuis.

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

15 Augustus 2009 | Nederland, Grijpskerk

Hallo allemaal,

ten eerste wil ik iedereen die de afgelopen weken mijn verhalen hebben gelezen en een berichtje hebben achtergelaten heel erg bedanken!!!
super om te lezen wat iedereen er van vind, en me hebben gesteund.

helaas ben ik nu alweer thuis, vanochtend, om kwart voor 7 kwamen we aan op schiphol. met een dubbel gevoel, ik vond het super om weer terug te zijn, maar vind het erg om die kinderen daar achter te laten. de afgelopen weken heb ik echt een super tijd met hun gehad, en elk kind zit nu voor altijd in mijn hart. maar ik weet dat het goed is om weer thuis te zijn, en de kinderen hebben een super tijd gehad met ons, en wij met hun.

de droomshow avond was een succes. vorige week hebben we met ons eigen groepje aan een presentatie zitten werken om op de droomshow avond aan elkaar te laten zien. van drama tot zang, van de klompen dans tot aan een modeshow. geweldig om te zien hoe iedereen erop in ging. het was een super leuke afsluiten van de weken in amurang.

afgelopen dinsdag hebben we afscheid genomen van de kinderen.de avond ervoor had ik 4 huilende meisjes bij me op schoot zitten. niet te beschrijven hoe zoiets voelt, er gaan allemaal gevoelens en gedachten door je heen,ik zei tegen hun: als je een keer verdrietig bent, kijk dan naar boven naar de sterren en ik zal er dan zijn.dus de dag dat ik vertrok wees onchy naar boven en zei dat we voor altijd bij elkaar waren. het hele afscheid was best emotioneel, ik had het er best moeilijk mee. de meiden ook, de jongens waren wat rustiger dan anders, ik denk dat zij het ook wel moeilijk vonden, maar lieten het minder zien.

we zijn een aantal dagen naar bunaken geweest. heerlijk even bijkomen, snorkelen, uitgebreide massage van 2 uur en praten over dingen die we hebben meegemaakt.

de afgelopen weken zijn voor mij een super ervaring geweest. ongelofelijk hoe die kinderen zich zo snel aanpassen. direct heel open en vrolijk tegen je doen als je net aankomt. ik krijg een warm gevoel als ik er weer aan denk. ik ben gerard wietske en anne zo dankbaar dat zij mij mee wilde hebben. ik had nooit durven dromen dat ik dit nog eens mee zou maken. en ook al is het zo snel gegaan, en heb ik zo veel mee gemaakt in amurang, ik zal het nooit vergeten. die kinderen zitten voor altijd in mijn hart, en een klein deel van m'n hart zal daar ook blijven.

iedereen die mijn verhalen heeft gelezen en een berichtje heeft achtergelaten, BEDANKT!!!!!

Heel Veel Liefs Dorien.

  • 16 Augustus 2009 - 08:06

    Cees En Gerry :

    hoi dorien !!!!! mooi dat je weer gezond en wel thuis bent. het was super om zo je reis mee te maken groetjes en een dikke smok . cees en gerry

  • 26 Augustus 2009 - 21:28

    Mary:

    Hallo Dorien,
    Jammer dat ik de verhalen nu pas lees.maar ..ik heb je verhalen in een keer uitgelezen,net een boek!
    Wat een mooie ervaringen heb je daar op gedaan,zeg!
    Erg ontroerend en ook spannend,zoveel je hebt meegemaakt.
    Fijn dat je weer veilig en goed bent thuisgekomen,nu je weer in Grijpskerk bent lijkt het me wel weer eventjes heel erg wennen!
    Heeft mamma je lekker verwend met het eten?
    Dorien,we spreken elkaar vast gauw,
    groetjes van de Posthumusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Grijpskerk

Dorien

Actief sinds 21 Juli 2009
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 28291

Voorgaande reizen:

22 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

Weer naar Indonesië

23 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

mijn reis naar indonesië

Landen bezocht: